mobilier office la comanda

V-ati gandit vreodata ca fiecare piesa de mobilier office la comanda spune despre companie cat nu spune nici site-ul de prezentare? De ce? Pentru ca arata clar unde vreti sa va situati in relatia cu clientii si cu partenerii. O firma care se respecta pe sine si pe cei pe care ii serveste sau cu care colaboreaza, este o firma care va avea spatii de primire frumos aranjate, cu piese de mobilier bine lucrate. Acest spatiu de lucru trebuie sa denote placerea de a lucra, de a servi, de a avea performante. Si totul conteaza: culorile, texturile si modelele.

Care sunt cele mai importante aspecte cand alegem mobilier office la comanda?

1.      Functionalitate

mobilier office la comanda

Sursa: unsplash.com

Cand ne gandim la mobilier office la comanda, primul lucru care ne vine in minte este un birou amenajat astfel incat fiecare persoana care lucreaza acolo sa aiba locul lui. Spatiul de lucru, spatiul de primire si spatiul de relaxare sunt bine definite. Mai mult, va asteptati sa existe un flow si o buna intelegere a comunicarii intre departamente. Astfel, birourile celor care trebuie sa lucreze impreuna, sunt cat de cat apropiate.

2.      Practicalitate

Sunt momente in care nu vrem sa risipim. Fie ca este vorba de resurse in bani, timp sau spatiu, vom fi tentati din cand in cand sa alegem lucruri mai simple. Nu pentru ca nu vrem sa investim, ci pentru ca simtim ca putem obtine mult cu ceva simplu, care isi face treaba. Prin urmare, avem nevoie de birouri cu multe sertare sau merge si o masa simpla, cu un design inteligent?

3.      Design modern

mobilier office la comanda

Sursa: unsplash.com

Acesta este obligatoriu. In afara cazului in care lucrati intr-o cladire de patrimoniu care trebuie mobilata dupa anumite criterii, mobila pe care o alegeti pentru birou trebuie sa fie reprezentativa pentru viziunea companiei. Clientii si angajatii trebuie sa simta ca pasesc intr-un spatiu conceput cu gandul la viitor.

4.      Materiale de calitate, texturi si culori in trend

Exista ceva cu adevarat inspirational atunci cand un angajat isi ia locul la o masa la care se simte bine. Un client care se aseaza pe un scaun oarecare sau care isi clateste ochii cu o constructie interesanta in biblioteca de pe perete, este pe jumatate castigat. Nu pierdeti din vedere importanta texturii, a modului in care orice piesa de mobilier office la comanda se simte la mana. Culorile atrag privirile, texturile incanta la fiecare atingere, iar materialele de calitate va asigura aprecierea tuturor.

5.      Statement

Tipul de mobilier office la comanda ales spune multe despre ceea ce vreti sa oferiti clientilor, despre mediul de lucru pe care vreti sa il creati si despre directia in care vedeti compania evoluand. Veti fi judecat dupa aspectul interiorului, cu atat mai mult atunci cand business-ul prinde un oarecare avant.

6.      O buna utilizare a spatiului

mobilier office la comanda

Sursa: unsplash.com

Exista situatii in care spatiul este cea mai mare problema. Nu atat dimensiunea, cat repartitia acestuia. Acestea sunt situatiile in care este cel mai bine sa apelati la serviciile unei echipe de design mobilier profesionista. Cum este cea de la StudioMob!

Ce este prioritar pentru un business owner?

Acum ca stiti la ce trebuie sa va ganditi cand aveti nevoie de mobilier office la comanda, cum decideti care dintre aceste aspecte sunt prioritare? Cum stiti cand sa optati pentru lucruri simple, minimaliste, structurale, si cand sa investiti in design si materiale de calitate? Cand vreti sa faceti un statement prin care sa spuneti lumii ca ati ajuns acolo unde v-ati dorit? Sau cand optati pentru functionalitate?

Secretul sta intr-un echilibru perfect intre cele de mai sus. Sunt momente si situatii in care unul dintre aceste aspecte primeaza si este treaba unui bun manager sa le identifice. Treaba unei performante echipe de creatori de mobilier office la comanda, cum este StudioMob, este sa va ajute in proiectarea spatiului perfect!