mobila de birou si receptie

Atunci cand un client nou trece pragul firmei, mobila de birou si receptie este cea care il ajuta sa isi faca prima impresie. Inainte ca secretara sa ii ureze bun venit, inainte de a interactiona cu personalul si inainte de a hotari sa semneze cu firma, atmosfera creata este cea care il va ajuta sa isi formeze acea prima impresie atat de importanta. Tot ce va trebuie este un design atractiv, linii moderne si un aranjament eficient si practic. Este acelasi lucru pe care vreti sa il transmiteti si clientilor companiei. Sa vedem cum va putem ajuta noi, la StudioMob.

Mobila de birou si receptie pentru o primire pe cinste

1. Coordonare cu nevoile reale ale firmei

mobila de birou si receptiePrimul lucru pe care trebuie sa il decideti din start, atunci cand va alegeti mobila de birou si receptie potrivite, este ce tip de spatiu de primire va trebuie. Pentru asta, trebuie sa raspundeti la urmatoarele intrebari:

– Este un spatiu unde se interactioneaza cu clientii sau este doar o intrare pentru angajati?

– Aveti nevoie de scaune pentru cei care asteapta?

– Este necesara prezenta permanenta a unui receptionist?

– Sunt necesare materiale speciale pentru a rezolva unele din cerintele clientilor la receptie?

 

2. Culoare si material

Ne-ar fi usor sa spunem o platitudine de genul: culorile calde si primitoare sunt cele mai bune pentru mobila de birou si receptie. In realitate, culoarea si materialul trebuie sa spuna ceva despre firma si despre activitatea ei. Vreti sa le transmiteti clientilor impresia de accesibilitate, optati pentru albastru inchis. Vreti sa creati un spatiu prietenos, incercati ceva verde. Contactul cu firma trebuie sa ii faca pe clienti sa se simta energizati? Galben sau portocaliu sunt cele mai bune optiuni. Daca firma lucreaza intr-un domeniu care cere o atitudine cu precadere sobra, avem nuantele inchise.

Daca vreti sa creati impresia unei firme cu o viziune catre viitor, ar fi indicat sa alegeti materiale mobila de birou si receptieinteligente, ceva nou si interesant, cu o textura placuta la atingere. De exemplu, compozitul este cel mai bun prieten al nostru in cazul acestor proiecte. Se poate turna intr-o singura piesa, vine pe forme si culori diferite si are o durata de viata de 30 de ani. Dar nu va faceti griji, nu trebuie sa deveniti experti in materiale de constructie pentru mobila de birou si receptie. Va ajutam noi.

3. Functionalitate

Spatiul de depozitare este vital pentru o receptie unde se rezolva si unele dintre cerintele clientilor. Dar rafturi si dulapuri burdusite de foi, materiale ravasite sau dezorganizate, care nu sunt la indemana angajatilor, nu va fac cinste. In schimb, spatii de depozitare frumos mascate de panouri din materiale potrivite, sau dulapuri sub biroul de receptie, cu toate lucrurile ordonate si la indemana, sunt un upgrade si dau dovada de un interes sporit in a amplifica experienta orcarui client. Aceasta este atitudinea corecta fata de mobila de birou si receptie.

4. Design

mobila de birou si receptieSa ghicim. Ati vrea un design modern. Eventual ceva cu linii elegante, sexy si cu lumini. Dar ce facem cand biroul este intr-o cladire veche, restaurata. Cu siguranta, designul trebuie ales si in functie de locatie si specificul cladirii. La fel cum mobila de birou si receptie pe un design clasic nu ar merge intr-o cladire moderna.

Aici va poate ajuta echipa de la StudioMob pentru a obtine design-ul ideal, potrivit cu incaperea in care vreti sa amenajati receptia, dar si cu acel „ceva” rezervat doar pentru firma voastra.

 

5. Confort pentru personalul de la receptie

mobila de birou si receptieUn aspect ce scapa din vedere multor angajatori este confortul personalului de la receptie. Spre deosebire de restul personalului, aceste persoane isi fac ziua de lucru intr-un mediu expus. Mai mult, spre deosebire de angajatii care lucreaza doar uneori cu clientii, atitudinea personalului de la receptie este in mod constant sub scrutin. Ar fi foarte bine daca i-ati ajuta creandu-le un mediu confortabil.

Spatiul despre care vorbim este mai mult decat o simpla receptie. Este introducerea pe care o faceti propriei activitati, este mediul in care va primiti clientii si locul in care cerintele lor sunt rezolvate. Mai mult decat o carte de vizita a activitatii firmei voastre, mobila de birou si receptie va forma prima si cea mai importanta impresie.